Hvis du har solgt din bolig i en forening administreret af Foreningsvirke, er det vigtigt, at vi får besked hurtigst muligt. Når vi får de nødvendige oplysninger, kan vi sikre, at overdragelsen bliver håndteret korrekt, og at den nye ejer får adgang til relevante oplysninger, dokumenter og opkrævninger.
Du, eller din mægler, skal sende os informationen via e-mail til kontakt@foreningsvirke.dk.
Mailen skal som minimum indeholde:
Du må meget gerne også vedhæfte købsaftale eller anden dokumentation, hvis det er muligt – men det er ikke et krav.
Så snart vi har oplysningerne opdaterer vi ejerregisteret. Vi sikrer også, at fremtidige fællesudgifter og anden økonomi bliver afregnet med køber.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget eller har brug for hjælp til at indsende oplysninger.
📧 Skriv til os på kontakt@voresforening.dk (anbefalet)
📞 Ring til os på telefon +45 73 70 98 32
Telefonen har åbent mandag til torsdag fra kl. 10–15 og fredag fra kl. 10–14.
Husk at oplyse, hvilken forening du bor i, samt adressen på din bolig. Det gør det lettere for os at hjælpe dig hurtigt og effektivt.
Ønsker du at indfri din andel af foreningens fælleslån? Her kan du læse, hvordan det foregår – og hvad du skal være opmærksom på i forhold til gebyrer og proces.
Ved salg af en andelsbolig udarbejder vi både salgsaftale og nøgleoplysningsskema samt står for den økonomiske afregning mellem køber og sælger.