Specialister i foreninger
Vi er specialister i ejerforeninger, grundejerforeninger, haveforeninger og andelsboligforeninger - så vi kan løse de daglige administrative opgaver hurtigt og effektivt.
Fuld administration
København
Hos Foreningsvirke samarbejder vi med foreninger over hele København – fra brokvartererne og indre by til Valby, Vanløse og Nordhavn. Vi forstår de særlige udfordringer, der følger med at drive en forening i byen, hvor medlemstal, økonomi og samarbejder ofte er komplekse. Derfor tilbyder vi en administrationsløsning, der skaber ro og overblik i bestyrelsesarbejdet – uden at I mister kontrollen.
Vores administrationspakke er skræddersyet til frivillige bestyrelser og indeholder alt fra regnskab, budget og opkrævninger til medlemsadministration og rådgivning. I får adgang til en digital platform, hvor I nemt kan følge med i foreningens drift – og vi står klar med faglig sparring, når I har brug for det. Vi sørger for det praktiske, så I kan fokusere på det, der skaber værdi i jeres forening.
Selvom Foreningsvirke er digital i sit udgangspunkt, har vi et tæt kendskab til de lokale forhold i København. Vi samarbejder med foreninger i hele regionen og ved, hvordan man håndterer fx parkeringsordninger, bygningsvedligehold, affaldsløsninger og det kommunale system i Københavns Kommune. I får en ejendomsadministrator, der både er teknisk velfunderet og lokal tilgængelig.
Hos Foreningsvirke har vi valgt at specialisere os i ejerforeninger. Det betyder, at jeres administrator kender reglerne, økonomien og hverdagen i netop jeres type forening. I får en samarbejdspartner, der forstår jer fra start – og som ved, hvad der skal til for at få bestyrelsesarbejdet til at glide.
Vi er specialister i ejerforeninger, grundejerforeninger, haveforeninger og andelsboligforeninger - så vi kan løse de daglige administrative opgaver hurtigt og effektivt.
Foreningsvirke er jeres partner, som løser de daglige administrative opgaver, besvarer foreningens henvendelser og støtter bestyrelsen med rådgivning og sparring.
Gennem vores samarbejdsaftaler sikrer vi jer attraktive priser og vilkår på forsikring, bank og revision – og alle de andre ydelser, der kan være relevante for jeres forening.
Vores online platform gør det enkelt og overskueligt at følge med i den daglige administration. I har adgang til alle de værktøjer og oplysninger, I behøver, når I behøver.
Jeres forening får tilknyttet en fast kontaktperson der kender jeres forening og kan vejlede bestyrelsen indenfor økonomi og foreningsjura.
Project Manager
Talent Acquisition Specialist
Top rated specialist
Marketing Specialist
Løn til vicevært
Byggesager
Lejekontrakt til parkering
Hvis I får behov for ekstra hjælp, er vi klar til at give en hånd med. Altid efter aftale og til en fast, aftalt pris, så der ikke kommer overraskelser.
Vores hjælp stopper ikke ved administrationen. Sammen med vores partnere kan vi hjælpe med forsikringer, bank, ventelister og mere.
Forsikringsmægler forening
Talent Acquisition Specialist
Talent Acquisition Specialist
Vores online platform til foreningsadministration giver et enkelt og overskueligt sted at håndtere og følge med i den daglige administration.
At skifte administrator eller at overgå fra en frivillig kasserer til en professionel administrator kan virke som en uoverskuelig opgave for mange. Heldigvis er det faktisk ganske nemt og ikke særlig tidskrævende for bestyrelsen.
1
Ring eller skriv til os og fortæl, hvad I har brug for. Vi lytter, rådgiver og giver jer et klart billede af, hvordan vi bedst kan hjælpe netop jeres forening.
2
Når I er klar, sender vi en gennemskuelig administrationsaftale til digital underskrift. Ingen bøvl, ingen bindinger I ikke er informeret om.
3
Vi tager dialogen med jeres tidligere administrator, henter alt nødvendigt materiale og får jer godt i gang – helt uden ekstra arbejde for bestyrelsen.