Specialister i foreninger
Vi er specialister i ejerforeninger, grundejerforeninger, haveforeninger og andelsboligforeninger - så vi kan løse de daglige administrative opgaver hurtigt og effektivt.
Fuld administration
Aalborg
Hos Foreningsvirke hjælper vi foreninger i hele Aalborg – fra Hasseris og Vejgaard til Nørresundby og midtbyen. Vi ved, at det frivillige bestyrelsesarbejde kan være komplekst, og derfor har vi gjort det til vores opgave at gøre ejendomsadministration så enkel og tryg som muligt. I får ikke bare hjælp til regnskabet, men en samarbejdspartner, der forstår jeres hverdag.
Med vores administrationspakke får I styr på alle kerneopgaverne i foreningen: budget, bogføring, beboeroplysninger, opkrævninger og meget mere. Alt sammen til en fast pris og med adgang til vores digitale platform, hvor I altid har overblik. Vi sørger for det administrative – så I kan bruge tiden bedre.
Selvom Foreningsvirke arbejder digitalt, har vi tæt kontakt med foreninger i Aalborg og Nordjylland. Vi ved, hvad der virker lokalt, og vi tilpasser vores service til jeres forenings virkelighed. I får moderne ejendomsadministration med mennesker bag – ikke blot systemer.
Hos Foreningsvirke har vi valgt at specialisere os i ejerforeninger. Det betyder, at jeres administrator kender reglerne, økonomien og hverdagen i netop jeres type forening. I får en samarbejdspartner, der forstår jer fra start – og som ved, hvad der skal til for at få bestyrelsesarbejdet til at glide.
Vi er specialister i ejerforeninger, grundejerforeninger, haveforeninger og andelsboligforeninger - så vi kan løse de daglige administrative opgaver hurtigt og effektivt.
Foreningsvirke er jeres partner, som løser de daglige administrative opgaver, besvarer foreningens henvendelser og støtter bestyrelsen med rådgivning og sparring.
Gennem vores samarbejdsaftaler sikrer vi jer attraktive priser og vilkår på forsikring, bank og revision – og alle de andre ydelser, der kan være relevante for jeres forening.
Vores online platform gør det enkelt og overskueligt at følge med i den daglige administration. I har adgang til alle de værktøjer og oplysninger, I behøver, når I behøver.
Jeres forening får tilknyttet en fast kontaktperson der kender jeres forening og kan vejlede bestyrelsen indenfor økonomi og foreningsjura.
Project Manager
Talent Acquisition Specialist
Top rated specialist
Marketing Specialist
Løn til vicevært
Byggesager
Lejekontrakt til parkering
Hvis I får behov for ekstra hjælp, er vi klar til at give en hånd med. Altid efter aftale og til en fast, aftalt pris, så der ikke kommer overraskelser.
Vores hjælp stopper ikke ved administrationen. Sammen med vores partnere kan vi hjælpe med forsikringer, bank, ventelister og mere.
Forsikringsmægler forening
Talent Acquisition Specialist
Talent Acquisition Specialist
Vores online platform til foreningsadministration giver et enkelt og overskueligt sted at håndtere og følge med i den daglige administration.
At skifte administrator eller at overgå fra en frivillig kasserer til en professionel administrator kan virke som en uoverskuelig opgave for mange. Heldigvis er det faktisk ganske nemt og ikke særlig tidskrævende for bestyrelsen.
1
Ring eller skriv til os og fortæl, hvad I har brug for. Vi lytter, rådgiver og giver jer et klart billede af, hvordan vi bedst kan hjælpe netop jeres forening.
2
Når I er klar, sender vi en gennemskuelig administrationsaftale til digital underskrift. Ingen bøvl, ingen bindinger I ikke er informeret om.
3
Vi tager dialogen med jeres tidligere administrator, henter alt nødvendigt materiale og får jer godt i gang – helt uden ekstra arbejde for bestyrelsen.